جلسه شورای معاونین با حضور شهردار،رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر کارشناسان شهرداری تشکیل شد

پنج شنبه, 28 دی 1396 02:05 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب ،جلسه شورای معاونین باحضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری در اتاق جلسه شهرداری برگزار گردید. مسائل مطروحه در جلسه به قرار زیر می باشد.

گوشه ای از عملکردهای شاخص معاونت عمرانی شهرداری بناب از اول سال 96 تا اول دی ماه  توسط مهندس کیان پور، معاونت عمرانی شهرداری در جلسه شورای معاونین ارائه گردید:

پخش 1860 سرویس شن قره قوشون و 76 سرویس شن بادامی به سطح شهر- 2874 متر جدول گذاری در سطح شهر - 6489 متر احداث آب رو محلات سطح شهر - 2000 متر لایروبی قوبی چای 2165 متر اصلاح پیاده رو- تولید 23050 قالب جدول در کارگاه شهرداری- مصرف 1700 تن آسفالت برای لکه گیری معابر- مصرف 1700 تن آسفالت برای لکه گیری معابر- مصرف 16360 تن آسفالت برای رویه کشی معابر 800 متر مربع سیمان کاری - 80 موردجلوگیری از حفاری های غیر مجاز - 4200 متر مربع نخاله برداری از سطح شهر - اجرای پروژه بزرگخانه محله در منطقه دیزج.

محسن درخشان مدیر مالی شهرداری بناب در ادامه جلسه  در مورد اوضاع مالی حاکم چنین گفت وضعیت نامساعد مالی حاکم تنها مربوط به شهرداری بناب نیست بلکه تمامی شهرهای استان و کشور درگیر مشکل مالی هستند که انتظار می رود برای رفع این مشکل از درون سازمان با همکاری و همیاری تمامی همکاران عزیز اقدام شود.

ما شکر خدا از جمله شهرداری هایی هستیم که در پرداخت مطالبات حقوق پرسنل و کارکنان به روز هستیم و توانسته ایم به موقع نسبت به واریز حقوق همکاان اقدام نماییم. از همشهریان عزیزخواهشمندیم با پرداخت به موقع بدهی های خود به شهرداری اقدام نمایند تا شهرداری نیز بتواند در جهت ارائه خدماتی شایسته گام بردارد.

عباس ممقانی رییس شورای اسلامی شهر بناب در جلسه شورای معاونین چنین بیان کرد نقد موجب پیشرفت سازمان می باشد سعی کنیم با در نظر گرفتن نقدهای صحیح در ارائه خدمات گام برداریم.

اعتماد اجتماعی را باید در شهرداری بالا ببریم اعتماد با پول قابل خرید نیست، کسب اعتماد شهروندان مستلزم کار تیمی و گروهی توسط عوام خبره و توتنمند درون سازمان می باشد.

انتظار می رود شما کارشناسان شهرداری که منتخبین کار بلد و گلچین شده مجومعه این سازمان هستید همیشه در کنار شهردار باشید و برای پیشبرد اهداف قدم بردارید .

مردم بناب عمران پسند و فرهنگ پسند می باشند و هر روز صبح کوشه گوشه ی شهر به چشم تحول می نگرند و اتفاقات عمرانی شهر را رصد می نمایند.مردم بناب ، مردمی مطالبه گر هستند و ما بایدجوابگوی مطالبات مردمی باشیم.

 حضور در مساجد محلات که تا به حال چهار مورد آن اتفاق افتاده بسار تاثیر گذار می باشد. همین که شهروندان، مجموعه شورای شهر، شهردار و کارشناسان شهرداری را در کنار خود احساس می کنند بسیار خوب است به شرطی که تلاش کنیم بعضی قول های قابل اجرا که در برابر درخواست همشهریان عزیز داده می شود اجرایی شود تا نسبت به این نشست ها از طرف شهروند بی اعتمادی پیش نیاید.

در پایان جلسه انتصابات جدید مطرح شده در جلسه به قرار زیرمعرفی گردید:

مهندس علیرضا علی اصغری ، سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی 

مهندس مجتبی وقاری اصل ، مسئول شهرسازی

سید کاظم حاجی زاده، کارشناس دبیرخانه ماده صد

علیرضا مرحمتی ، مسئول واحد اجرائیات 

سعید فردوسی ، ماموریت سه روزه به تهران برای پیگیری امور شهرداری

1212 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 28 دی 1396 06:23

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید