تیزپاز نیاری شهردار بناب - امیدواریم تا نیمه دوم سال 1398 کارخانه آسفالت شهرداری بناب را راه اندازی نمائیم.

پنج شنبه, 23 اسفند 1397 03:51 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

شهردار بناب در مراسم نشست مردمی که شامگاه روز چهارشنبه 22 اسفند در محل مسجد حضرت زینب(س) محله رسالت با حضور اکثریت اهالی، اعضای شورای شهر و روسای ادارات خدمات رسان و کارشناسان شهرداری برگزار گردیده بود ضمن اشاره به بودجه سال 1397 شهرداری بناب و میزان تحقق آن و همچنین مشکلات مالی و بدهی های شهرداری به سازمان ها، اشخاص و پیمانکاران با درخواست همکاری از شهروندان با شهرداری جهت اجرائی سازی اهداف عمرانی شهرداری به حضور اجرائی سازی مسیرگشائی های محلی، گفت : امیدوارم بتوانیم با مساعدت شما شهروندان شریف در جهت عمران و توسعه شهر بناب گام های اساسی برداریم که حضور فعلی شما اهالی محترم با این شور شوق خود نشانه ای از این همکاری محلی است.

تیزپاز نیاری در قسمت دیگری از سخنان خود و با مدنظر قراردادن مشکلات و درخواست های مطروحه از طرف اهالی از احداث کارخانه آسفالت و کارخانه شن و ماسه شهرداری تا نیمه دوم سال 1398 خبر داد و گفت: امیدواریم با راه اندازی کارخانه آسفالت، وضعیت نابسامان آسفالت سطح شهر و محلات آن را که به معضلی اساسی در شهر تبدیل شده گام برداریم. وی همچنین از توسعه فضاهای ورزشی محلی به ویژه در محلات ناپایدار شهری خبر داد و گفت: هم اکنون در محافل و جلسات فنی استانی بحث مسیرگشائی دیزج جنوبی که به صورت خودجوش از طریق اهالی اجرائی گردیده به یک حرکت مثال زدنی تبدیل شده و مسئولین با این اقدام اهالی به این باور رسیده اند که بناب بایستی به شهری پایلوت در بحث ساماندهی محلات ناپایدار شهری تبدیل گرددکه امیدواریم شما اهالی محترم نیز همگام با دیگر اهالی ساکن در محلات ناپایدار شهری با اجرایی سازی چنین حرکت های خودجوش زمینه های عمران و آبادانی شهر را فراهم آورید.

 

3  4

                                                                                            5

3646 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 25 اسفند 1397 08:31
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید