شهردار بناب :خودکفایی صدرصدی شهرداری بناب در تامین قطعات بتنی

شنبه, 21 ارديبهشت 1398 06:36 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
 
 
 
 
شهرداری بناب از خودکفایی کامل این نهاد خدمات رسان در تهیه و تولید قطعات بتنی خبر داد و گفت: کارگاه قطعات بتنی شهرداری بناب این ظرفیت را دارد تا تمامی نیازهای بتنی شهر را با کمترین هزینه ممکن تولید کند.
 
محبوب تیزپاز ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، از خودکفا شدن صدرصدی شهرداری بناب در تهیه و تامین قطعات بتنی خبر داد و گفت: امروز در کارگاه قطعات بتنی شهرداری بناب بیش از ۱۷ قالب انواع و اقسام قطعات بتنی مانند فیال، آبرو، جدول، تیرچه، کف پوش، پل قوسی و غیره در انواع و اشکال مختلف تولید می شود.
 
وی افزود: خوشبخانه حالا شهرداری بناب به راحتی می تواند تمام نیازهای بتنی خود در کارهای عمرانی شهر را از این محل تامین کند و علاوه بر آن دیگر نیاز نیست از سایر شهرهای و حتی استان های همجور مایحتاج بتنی خود را با قیمت بالا خریداری کنیم.
 
شهردار بناب با بیان اینکه کارگاه قطعات بتنی شهرداری بناب موجب کاهش چشمگیر هزینه های حوزه عمرانی شهری شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ما تنها برای تهیه مواد اولیه قطعات بتنی مانند شن و ماسه هزینه پرداخت می کنیم که قصد داریم در آینده نزدیک کار ساخت کارگاه تولیدی شن و ماسه در بناب را آغاز کنیم تا هزینه های تولید قطعات بتونی به پایین ترین حد میزان خود برسد.
 
تیزپاز نیاری یکی از دلایل اصلی عمر پایین آسفالت کوچه و معابر بناب را عدم زیر سازی مناسب عنوان کرد و گفت: متاسفانه آسفالت برخی محله ها با وجود اینکه کمتر از یک سال از آسفالت ریزی آن ها نمی گذرد تخریب شده است که این تنها موجب هدر رفت هزینه ها می شود.
 
وی با بیان اینکه بناب شهری جلگه ای و دارای شیب بسیار پایین است، افزود: آب های سطحی شهری بناب حاصل از بارندگی ها به دلیل عدم هدایت درست و انتقال به رودخانه ها مدت زمان زیادی بر روی آسفالت باقی می ماند که به دلیل اسیدی بودن آب باران آسفالت به مرور زمان تخریب می شود.
 
شهردار بناب با بیان اینکه سیستم جمع آوری آب های سطحی بناب به صورت جزیره ای است، تصریح کرد: با تامین قطعات بتنی در این شهر حالا شهرداری می تواند با کمترین هزینه نسبت به احداث و بازسازی آبروهای کوچه ها و خیابان ها اقدام کند و هدایت آب های سطحی را به صورت جمعی تبدیل کند تا شاهد باشیم تمام آب های سطحی شهر بناب بخصوص در هنگام بارندگی به طور کامل به رودخانه های شهرستان سرازیر شوند.
 
کلیدار شهر بناب از برنامه های ویژه شهرداری در جهت گسترش پیاده روسازی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت  بالای کارگاه تولید قطعات بتنی روزانه ۱۵۰ متر مربع کف پوش در این محل تولید می شود که به امید خدا کار پیاده رو سازی را نسبت به سالیان گذشته به بیش از ۳ برابر خواهیم رساند.
 
تیزپاز در پایان در خصوص تاخیر حاصل شده در  آسفالت ریزی کوچه و محله هایی که اهالی آن ها مبلغ خودیاری خود را پرداخت کرده اند، گفت: امسال سعی خواهیم کرد تمام تعهدات خود در قبال این محله ها رو انجام بدهیم که قطعا این طور محلات تا پایان فصل کاری به نوبت آسفالت ریزی خواهند شد.
 
2936 بازدید
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید