چاپ این صفحه

رئیس شورای شهر بناب: باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری بناب تأسیس می‌شود

سه شنبه, 02 ارديبهشت 1393 09:07 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

رئیس شورای اسلامی شهر بناب از تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری بناب در آینده نزدیک خبر داد و گفت:با تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری بناب، این باشگاه علاوه بر فوتبال در سایر رشته های ورزشی نیز فعالیت خواهد کرد.

رسول رهبرفام ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات رشته فوتبال در بناب از رأی قاطع تمام اعضای شورای شهر برای تأسیس این باشگاه خبر داد و اظهار کرد: تأسیس این باشگاه آرزوی چندین ساله بنده بوده که در نهایت با عنایت اعضای شورا تحقق یافت.
وی افزود: با تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری بناب، این باشگاه علاوه بر فوتبال در سایر رشته های ورزشی نیز فعالیت خواهد کرد.
داور ملی فوتبال کشورمان توجه به بعد همگانی و قهرمانی در ورزش را جزو کارهای اولویت دار باشگاه شهرداری اعلام و اظهارکرد: رویکرد و همدلی ک در شورا و شهرداری و سایر مسئولین شهرستان وجود دارد، تاکنون این همدلی در آنها وجود نداشت بنابراین امیدواریم این وحدت و همدلی به تمام بخش‌های جامعه نیز تسری یابد.
شهردار بناب نیز در این نشست از آمادگی شهرداری برای حمایت همه جانبه از جامعه ورزش شهرستان خبرداد و گفت: با وجود اینکه وسعت شهرستان از لحاظ جغرافیایی کوچک‌ترین شهرستان است, ولی دلهای بزرگی دراین شهرستان وجود دارد.
مسعود برزگرجلالی افزود: شهرستان بناب به لحاظ داشتن ظرفیت‌های بالا می تواند با مرکز استان نیز رقابت کند.

1671 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 03 شهریور 1393 05:41
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com