چاپ این صفحه

بناب را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 07:30 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(3 رای)

برزگرجلالی ، اهداف عمرانی شهرداری را تشریح کرد:

بناب را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد

مسعود برزگرجلالی شهردار بناب ، در جریان دیداری کاری با معاونت و پرسنل عمرانی شهرداریبناب، با بیان این نکته که : شهرداری مجموعه ای فنی ، مهندسی ، کارگری و کارمندی است کهوجود پیوند در بین این مجموعه ها می تواند تعالی شهر و شهرداری را فراهم نموده و زمینههای توسعه عمرانی و خدماتی را ایجاد نماید گفت: شهرداری به عنوان سازمانی حقوقی، عمومی،عمرانی ، خدماتی، تلاشش از بین بردن زشتی ها و جایگزین نمودن زیبایی ها به جایناپسندیهاست ، کارگر خدمات با رفت و روب در سطح شهر،علاوه بر نظافت ، با جمع آوری زبالهها  به نوعی می کوشد زیبایی را در محلی که به عنوان حوزه کاری برایش تعریف شده بوجودآورد،حقیقت اینست که در بناب کار عمرانی نیمه تعطیل است که می بایستی ضمن گذر از اینتعطیلی ، بناب به کارگاه عمرانی تبدیل گردد. ما موظف هستیم با شناسائی مشکلات عمرانیسطح شهر ،ضمن تقسیم کار و بکارگیری تدابیر لازم برای اجرایی سازی کارهای عمرانی،اقدامات مان را محسوس سازیم.

شهردار بناب در ادامه سخنان خود ضمن اخذ نظرات هریک از کارشناسان عمرانی حاضر در جلسهمتذکر شد :

بعداز این جلسه ، حتماً شهر را بر روی نقشه تقسیم بندی کنید و مسئولیت هر قسمت را یکیاز شما کارشناسان محترم عمرانی بر عهده بگیرید و با بازدیدهای مداوم از حوزه کاری خویشدر پیگیری و از بین بردن معضلات آن،اقدام مهندسی لازم را بکار گیرید . در قراردادهایعمرانی حتماً تعهدات را بر اساس دفترچه شرایط عمومی پیمان عقد نمائید و از هرگونهقرارداد خارج از شرایط فوق خودداری نمائید .

سعی کنید در داخل شهر از مصالح غیر طبیعی استفاده نکنید و در مواقع ضروری حتماً مصالحجدید و به روز را مورد استفاده قرار دهید تا از صرف هزینه های نابجا و اضافی جلوگیریشود.

به پیمانکاران به دقت نظارت کنید تا مسائل ایمنی را دقیقاًمراعات نمایند.

در حین اجرای پروژه های عمرانی به ارزش و اهمیت فضاهای سبز و حفظ و نگهداری آن توجهکنید تا تخریبی صورت نگیرد.

برزگرجلالی در پایان نکته نظرات و سفارشات خود،بیان داشت : معاونت عمرانی در شهرداریهااز واحدهای ریشه دار و با اصل و نسب است که در آن نمودهای عملی و پدیده های ملموس زادهمی شود. همکارانی که بتوانند بهترین پدیده های شهری را از نظر فکری و عمرانی ،خلاقمندانه ارائه نمایند به یقین مورد تشویق و اعطای مزایای  شغلی در قالبهای مادی،معنوی ، سیاحتی و تفریحی قرار خواهند گرفت.

روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری بناب

 

 

 

1589 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 28 تیر 1393 08:28