فراخوان دعوت از سرمایه گذاران کشوری برای اجرای دو پروژه هزار میلیاردی مسیرگشایی ، بدنه سازی و احداث خیابان های امام به آب و شهید باهنر به زرگران

سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 14:53 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

مژده به شهروندان عزیز بناب

فراخوان دعوت از سرمایه گذاران کشوری برای اجرای دو پروژه هزار میلیاردی  مسیرگشایی ، بدنه سازی و احداث خیابان های امام به آب و شهید باهنر به زرگران، توسط شهرداری بناب منتشر شد.

          دو پروژه بزرگ مسیرگشایی ،بدنه سازی و احداث مجموعه های بزرگ تجاری ، خدماتی و تفریحی بناب در مرکز شهر برای انتخاب سرمایه گذار و شروع عملیات اجرایی به فراخوان عمومی گذاشته شد . این دو مجموعه عظیم عمرانی که شامل : مسیرگشایی خیابان امام(ره) به آب و شهید باهنر به زرگران می باشد جزو  سیاست های کاری شهرداری بناب درطول سال 1393 می باشد که قرار است با بدنه سازی ویژه به مرحله اجرادرآید در سطح شهر بناب در میان اقدامات عمرانی انجام یافته در نوع خود بی نظیر است و به یقین با شروع عملیات اجرایی این دو پروژه هزار میلیاردی ، شاهد تحول عظیمی در توسعه وعمران شهر بناب و حرکت آن در مسیر شاخصه های عمرانی، خدماتی و تفریحیو حل مشکل ترافیکی شهر که هر آن در هسته مرکزی شهر روبه افزایش می باشد، خواهیم بود که هم اکنون  فراخوان کشوری جذب سرمایه گذار جهت مشارکت در این طرح های عظیم و گسترده منتشر شده و سرمایه گذاران محترم تا تاریخ 3/3/93 جهت مشارکت و دریافت اسناد و مدارک  می توانند به شهرداری بناب مراجعه فرمایند.

روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری بناب

732 بازدید
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید