امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

پیشگیری، مهمترین و بهترین روش برای کاهش و از بین بردن حوادث

شنبه, 02 -2667 10:48 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

امیر پورعبدالکریم مسئول آتش نشانی بناب در مصاحبه با سایت شهرداری با اشاره به دلایل وقوع حوادث وهمچنین ارائه راهکارهای پیشگیری ومراقبت از وقوع حوادث افزودند :

متأسفانه سالانه به دلیل عدم رعایت برخی اصول ایمنی در منازل و محیط های کار شاهد وقوع حوادث ناگوار جانی و مالی می باشیم حتی کوچکترین سهل انگاریها موجب بروز بزرگترین حوادث میباشد . ما از شهروندان محترم خواهشمندیم تمامی توصیه های ایمنی را جدی بگیرند و استانداردهای ایمنی را رعایت بفرمایند تا کمتر شاهد چنین حوادثی باشیم با توجه به رسیدن فصل گرما مسافرتهای تابستانی نیز شروع می شود و مردم عزیز قبل از ترک منازل باید برخی موارد ایمنی را رعایت نمایند از جمله : بستن فلکه اصلی گازو آب و همچنین قطع نمودن برق قسمتهایی از ساختمان که بلا استفاده باقی خواهند ماند و جدا نمودن دو شاخه دستگاههای برقی اضافی از پریز برق .

پورعبدالکریم در ادامه آمار و حوادث خرداد ماه سال جاری را نیز اینگونه بیان نمودند:

متأسفانه در خرداد ماه امسال 31 مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء توسط واحد آتش نشانی صورت گرفته که شامل : 3 مورد تصادف جاده ای – 19 مورد اطفاء حریق – 2 مورد تخریب و آواربرداری- 7 مورد هم عملیات نجات می باشد که متأسفانه یک کشته و یک خمی هم در پی داشت.

ایشان درمورد اطلاع رسانی شهروندان افزودند : ما طی روزهای آینده طبق وعده هایی که ازجناب آقای کفشنوچی شهردار محترم دریافت نموده ایم ، اقدام به تبلیغات واطلاع رسانی گسترده ای درسطح شهر و روستا ها خواهیم نمود.

و امیدواریم از این طریق بخشی ازاطلاعات و پیامهای ایمنی رابه مردم شریف انتقال دهیم تا شاهد کاهش چشمگیر حوادث در سطح شهر و روستاها باشیم.

وی پیشگیری را مهمترین و بهترین روش برای کاهش و از بین بردن حوادث بیان نمود .

پور عبدالکریم در پایان ضمن تشکر وقدردانی از تلاشها وزحمات شبانه روزی پرسنل آتش نشانی ،آمادگی این واحدرادر جهت خدمت رسانی به همشهریان عزیز در تمام شبانه روز را اعلام نمود .

 

 

 

 

 

 

 

 

1264 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 06 دی 1395 17:56

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید