با هدف شناساندن و تبيين ارزش هاي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به نسل سوم دهه فجر امسال متفاوت تر از سالهاي قبل به استقبال دهه مباركه فجر مي روييم.

سه شنبه, 28 دی 1395 22:25 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

نادر داوودي سرپرست شهرداري بناب در جلسه كارگروه فرهنگي اجتماعي شهرداري بناب با اعلام اين مطلب افزود. بايد تلاش كنيم تا امسال دهه فجر را متفاوت با سالهاي قبل داشته باشيم و برنامه هاي شاد و مفرحي را تدارك ببينيم. تا بتوانيم نشاط اجتماعي بهتر و بيشتري را با جامعه هدف نسل سوم انقلاب اسلامي ايجاد كنيم.

در ادامه اعضاي جلسه نظرات و برنامه هاي پيشنهادي خود را براي مناسبت هاي پيش رو مانند دهه فجر، ايام فاطميه، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ارائه دادند.

در ادامه ميهمان ويژه جلسه جناب حجت الاسلام حاج آقا روح بخش با تحليل شرايط موجود وضعيت فرهنگي نسل سوم در مدارس و محيط شهري و دانشگاهي را نگران كننده خواند و خواستار توجه جدي مسئولين و متوليان فرهنگي شهر به اين امر شد و ضمن تشريح برخي اقدامات انجام يافته، نظرات و برنامه هاي كاربردي خود را با مد نظر قرار گرفتن در برنامه هاي آتي ارائه نمود.

در نهايت مقرر گرديد حوزه فرهنگي اجتماعي شهرداري بناب نيز در راستاي وظايف محوله خود بيش از پيش فعال بوده و راهكارهاي ارائه شده در رابطه با ارتباط خوب، جذاب و مستمر با قشر جوان علي الخصوص نسل سوم انقلاب اسلامي را مدنظر قرار دهد و با تلاشي هدفمند به وظايف تعريف شده خود عمل نمايد.

1389 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 15 تیر 1396 04:28

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید