بناب در سال 96 شهر جشنواره ها خواهد بود

دوشنبه, 25 بهمن 1395 21:49 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

داوودي سرپرست شهرداري بناب در جريان ديدار خودش با جمعي از هنرمندان شهرستان بناب گفت:

پرداختن به مسائل فرهنگي و پاسخگويي به نياز هاي روحي و رواني شهروندان يكي از وظايف شهرداريهاست و مي بايستي برنامه ريزيهاي فرهنگي متناسب با فرهنگ بومي هر منطقه و شهري در سياستهاي شهرداري آن منطقه و يا شهر قرار گيرد و از پتانسيل هاي موجود ودر دست رس بهره برداري و تلاش گردد جهت بهينه سازي و ايجاد مشاركت همگاني امورات به خود مردم سپرده شود.

داوودي در ادامه سخنان خود افزود: از آنجا كه در شهر بناب شاهد انجام جشنواره هاي گوناگون فرهنگي در سطح كلان و خرد هستيم و انجام جشنواره هايي نظير: جشنواره كباب، همايش دوچرخه سواري، جشنواره موسيقي آواي انتظار، جشنواره كشوري شعر غدير، جشنواره تئاتر و... كه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان و مشاركت شهرداري و شوراي اسلامي شهر بناب صورت مي گيرد وجه ي فرهنگي ويژ ه اي به اين شهرستان بخشيده است.

بادرنظر گرفتن اين جشنواره ها، مطرح سازي بناب به عنوان شهر جشنواره ها مي تواند نقطه عطف موثري در منطقه باشد كه بر همين اساس به دنبال طرح عنوان( بناب ، شهر جشنواره ها) و عملياتي ساختن آن بصورتي توانمندتر و برنامه ريزي شده تر هستيم. كه اميدواريم با مشاركت همگاني و حضور گرم هنرمندان شهرستان بتوانيم در تامين خواسته هاي فرهنگي همشهريان قدردان بنابي گامهايي تاثير گذار برداريم و شهر بناب را به شهر جشنواره ها تبديل نمائيم.

امام عليزاده، مدير روابط عمومي و برنامه ريزي شهرداري

1919 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 15 تیر 1396 04:32

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید