بایگانی (1560)

بایگانی

چهارشنبه, 31 شهریور 1400 15:43

هفته دفاع مقدس گرامی باد

نوشته شده توسط

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و ار آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین به همه همکاران بویژه ایثارگران دانشگاه، این یادگاران 8سال دفاع مقدس ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون نظام جمهوری اسلامی در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف)  و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم..

با عنایت درخواست شهرداری بناب مبنی بر صدور پروانه ساختمانی برای املاکی که دارای سند غیر رسمی مباشند موضوع در جلسه شورای اسلامی شهر بناب مطرح و با توجه به اینکه بیشتر اراضی  شهر بناب دارای سند غیر رسمی می باشد و نیز در جهت تحقق شعار سال مبنی بر رفع موانع تولید مصوب گردید شهرداری بناب با رعایت ضوابط طرح تفصیلی نسبت به صدور پروانه ساختمانی به این قبیل از اراضی اقدام نماید

photo 2019-08-30 15-42-56شهردار بناب در جلسه شورای اسلامی شهر بناب گفت:اکیپ لکه گیری شهرداری هر هفته در یکی از محلات شهر بناب مستقر خواهند شد که امید واریم تا پایان شهریور  لکه گیری  معابر سطج شهر خاتمه یابد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب داود پور ملا اقدم به عنوان معاون علمی،فرهنگی اجتماعی و همچنین آقای پیمان رعیت خواه بعنوان مسئول روابط عمومی شهرداری بناب در جلسه شورای روابط عمومی های شهرستان بناب حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب جواد نظام پرست شهردار بناب به همراه معاونین و تعدادی از پرسنل شهرداری بناب در روز گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور در محل تجمع واقع در مقابل مصلی اعظم بناب دوشادوش سایر حاضرین جنایت های رژیم صهینوسیتی را محکوم کردند.

آگهی مناقصه  شهرداری بناب برای حفظ و نگهداری فضای سبز پارک ها و سطح شهر

به اطلاع شهروندان فهیم و محترم شهر بناب می رساند بعلت خرابی ماشین آلات مکانیزه جمع آوری زباله ، که در اثر یک اتفاق نادر رخ داده است، متاسفانه جمع آوری زباله در برخی از نقاط با مشکل مواجه شده است که با تلاش همکاران خدمات شهری، کار جمع آوری زباله بصورت دستی در حال انجام است.

 

لذا #شهرداری_بناب ضمن پوزش از شهروندان محترم و گرامی به علت اتفاق ذکر شده،  به استحضار می رساند حل مشکل در دستور کار شهرداری قرار دارد و بزودی جمع آوری پسماند به روال عادی خود باز خواهد گشت

 

.معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب نظافت و رنگ آمیزی تابلوهای اعلانات عمومی سطح شهر بناب به همت شهرداری بناب با هدف زیبا سازی سطح شهر بناب انجام شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب شهرداری بناب بر خلاف سالهای قبل که کار آسفالت ریزی را از تابستان آغاز می کرد امسال از فروردین ماه کار آسفالت ریزی و لکه گیری شهری بناب را شروع کرده است.

جواد نظام پرست بارها در گفتگو با رسانه صدای بناب اعلام کرده است که امسال شهرداری بناب عزم جدی ای برای آسفالت ریزی دارد و محلات هدف قطعا آسفالت خواهند شد.

لازم به ذکر است یکی از اصلی ترین گلایه مندی ها و خواسته مردم شریف شهر بناب بحث آسفالت است چرا که به حق طی سالیان اخیر در کم توجهی شهرداری و شورا به بحث آسفالت ریزی وضعیت کوچه ها و معابر اصلی و فرعی بناب بسیار اسفناک شده اند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا وعده های شهرداری با حمایت شورا و تصویب بودجه مورد نظر برای آسفالت ریزی سال ۱۴۰۰ عملی خواهد شد و یا مثل همیشه بودجه تحقق نخواهد یافت و کار آسفالت ریزی نیمه تمام باقی خواهد ماند؟؟!!

انتهای پیام / داود زیبائی

شهرداری بناب در نظر دارد جهت خرید و پخش آسفالت خیابان ها و معابر عمومی سطح شهر و همچنین کوچه ها و محلات در لیست نوبت و لکه گیری معابر سطح شهر مناقصه برگزار کند

صفحه1 از112

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید