افتتاح دو طرح اقتصادی و عمرانی توسط شهرداری بناب

چهارشنبه, 16 اسفند 1396 16:57 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب بزرگترین گلخانه مکانیزه جنوب استان در هشت سالن با هدف تامین گل های فصلی منطقه و کارگاه تولید قطعات بتنی توسط شهرداری بناب به بهره برداری رسید.

شهرداری بناب برای اجرای این طرح ها 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است. نادر داوودی شهردار بناب در آیین افتتاح این طرح ها گفت:گلخانه شهرداری بناب با هدف تولید تمامی نیاز گل های فصلی و درخچه های زینتی و فضای سبز احداث شده که کشت آن از صفر تا صد توسط پرسنل زحمت کش شهرداری در معاونت خدمات شهری و فضای سبز انجام شده است.

رئیس شورای اشسلامی شهر بناب نیز با اشاره به بودجه سال آتی شهرداری بناب در جلسات متعدد بررسی و براساس نیازهای اولویت دار تدوین وتصویب شده است که امیدواریم خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهیم.

عباس ممقانی با تقدیر از شهردار بناب و مجموعه شهرداری در ساماندهی ساختمان شورا ی اسلامی شهر بناب گفت: با توجه به اینکه فضای فیزیکی شورای اسلامی شهر اجازه برگزاری جلسات علنی را نداشت با سامندهی انجام شده از این پس جلسات عادی با حضور مردم به صورت علنی برگزار خواهد شد. وی افزود : شهروندان محترم می توانند از این پس در اوقات اداری با مراجعه به شورای اسلامی شهر با اعضاء شورا دیدار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب افزود: طبق برنامه زمانبندی شده که از طریق سایت شورا و رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید اعضای شورا در محل این اداره حاضر و به درخواست های شهروندان پاسخ خواهند داد. عباس ممقانی بنابی همچنین از ارائه عملکرد شورا در حضور خبرنگاران شهرستان خبر داد.

 

 

2341 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 17 اسفند 1396 06:46

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید