چاپ این صفحه

به همت شورای اسلامی شهر بناب؛ مراسم گرامیداشت روز پزشک در دانشگاه بناب برگزار شد

چهارشنبه, 30 مرداد 1398 23:57 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن اول شهرویر روز پزشک به همت شورای اسلامی شهر بناب مراسم گرامیداشتی در همین خصوص در دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب  مراسم گرامیداشت روز پزشک به همت شورای اسلامی شهر بناب با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان و اکثر پزشکان شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه بناب رگزار شد.

محمد باقر ولائی(صحرائی) در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز پزشک اظهار داشت: جا دارد از تمام پزشکان عزیز بخصوص جناب آقای دکتر اباذر علیزاده که بیش نیم قرن برای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان زحمت کشیده اند تقدیر و قدردانی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر بناب توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دارد، تصریح کرد: با نظر و موافقت تک به تک اعضای شورای اسلامی شهر بناب طی مصوبه ای مقرر شد به متقاضیان احداث بیمارستان و مراکز درمانی عمومی تا حدتوان کمک شود.

وی افزود: در این موصبه قرار شد به کسانی که بخواهند در این شهرستان بیمارستان و یا مراکز درمانی عمومی احداث کنند علاوه بر زمین رایگان، تغییر کاربری زمین رایگان و حتی پروانه ساختمان رایگان داده شود تا بتوانند به راحتی پروژه های خود را احداث کنند.

ولائی(صحرائی) تجمع تمامی خدمات درمانی استان در تبریز را اشتباه و غیر منصفانه عنوان کرد و گفت: بیشتر اهالی شهرستان ها برای انجام درمان خود مجبورند به تبریز و یا سایر شهر های بزرگ مراجعه کنند که این اعزام بیماران به به ضرر بیماران و شهرهای کوچک خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب احداث بیمارستان خصوصی با تمام امکانات روز را از نیازهای اصلی شهرستان بناب دانست و گفت: امیدواریم با امتیازاتی که شورای اسلامی شهر در نظر گرفته است علاقه مندان و سرمایه گذاران برای احداث چنین بیمارستانی در بناب هر چه زودتر اقدام کنند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از طرف شورای اسلامی شهر بناب به برخی از پزشکان بناب به احترام خدمات درمانی صادقانه در این شهرستان لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

همچنین لازم به ذکر است در این مراسم از طرف دی کلینیک سینا پرتو بناب به دلیل همکاری شورای شهر جهت احداث این مرکز و تسهیل نمودن کارهای این پروژه به رسم یاد بود با اهدای لوح تقدیر از تک به تک اعضای شورای اسلامی شهر بناب تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری؛

 

نگارنده خبر: داود زیبائی

2889 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 05 شهریور 1398 04:40