چاپ این صفحه

پیام رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل

دوشنبه, 25 آذر 1398 17:46 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، کریم صمد زاده رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل پیامی به شرح زیر صار کرد.

فرارسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل  که در تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران یادآور روز ۲۶ آذر ۱۳۶۲ و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر و لبیک گویی فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کشور به این ندای تاریخی است را به تمامی فعالان، تلاشگران، همکاران، کارکنان، اصناف، تشکل ها،رانندگان عزیز و پرتلاش و بخش های ذی ربط تبریک می گویم.

بدون شک رسیدن به توسعه پایدار شهری در بخش حمل و نقل در گرو مشارکت های همگانی و همکاری تمامی تلاشگران در این حوزه و همچنین همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف و مرتبط اجرائی می باشد تا بتوان در این زمینه تمامی حقوق تلاشگران و متصدیان ناوگان و همچنین شهروندان را به نحو احسن احقاق کرد.

اینجانب در پایان، مجددا فرا رسیدن این روز فرخنده را به کلیه زحمت کشان این حوزه به ویژه رانندگان و دست اندر کاران این عرصه در شهرستان بناب صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را در جهت پویایی هر چه بیشتر از درگاه خداوند سبحان خواهانم.

کریم صمد زاده/ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بناب

3931 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 26 آذر 1398 06:37