امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

بزرگترین گلخانه مکانیزه جنوب استان در شهرستان بناب به همت شهرداری و شورای شهر به مساحت 2600 مترمربع با اعتبار 280 میلیون تومان به زودی به بهره برداری می رسد.

جمعه, 15 دی 1396 20:12 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب نادر داووی  در گفتگو با انعکاس بناب ، از مراحل پایانی کارهای احداث گل خانه شهرداری بناب خبر داد و گفت: این گل خانه در اوایل مرداد ماه سال جاری کلنگ زنی شد و در کمتر از ۶ ماه این پروژه به اتمام رسیده است و در آینده نزدیک هم افتتاح خواهد شد.

شهردار بناب مساحت این گلخانه را ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: این گلخانه به صورت تمام مکانیزه طراحی شده و تمام سازه های آن مانند فیلتر ها و هواکش ها و غیره نیز مدرن و مکانیزه هستند.

وی در ادامه افرزود: این پروژه با اعتبار ۲ هزار ۸۰۰ میلیون ریال که تماماً توسط شهرداری پرداخت شده است احداث و مراحل پایانی خود را طی می کند.
نادر داوودی از خود کفا شدن شهرداری بناب در تهیه گل و گیاه زینتی برای زیباسازی سطح شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته شهرداری بناب برای تأمین گل و گیاه مورد نیاز خود مجبور بود از سایر شهرها گل و گیاه خریداری کند که گاهاً گل و گیاه های خریداری شده با هوای شهرستان سازگاری نداشت و در مدت زمان کوتاه از بین می رفت، اما از امسال نه تنها نیاز گل و گیاه خود شهرستان را تامین خواهیم کرد بلکه خواهیم توانست به سایر شهرها نیز بفروشیم.

شهردار بناب یکی دیگر از مزایای احداث این گل خانه را محلی برای بازدید عموم و دانشگاه و مدارس عنوان کرد و گفت: دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم می توانند از این محل بازدید کنند و با نحوه کشت گل و گیاه آشنا شوند.

کلیدار شهرستان بناب کارهای احداث سازه ها و نصب دستگاه های این گلخانه را تمام شده اعلام کرد و گفت: تنها کارهای کشت گل و گیاه در این گلخانه باقی مانده است که در این ماه این کار هم به اتمام می رسد و شهرداری می توانند گل و گیاه برای نوروز ۹۷ را از این محل تأمین کند.

شهردار بناب در پایان از واگذاری گلخانه های کوچک و قدیمی شهرداری بناب برای اشتغال بانوان شهرستان خبر داد و گفت: این گلخانه های کوچک در صورت موافقت شورای اسلامی شهر برای کاشت گیاهان تزینی و اشتغال زائی در اختیار بانوان داده خواهد شد و شهرداری برای فروش محصولات آنها حمایت لازم را انجام خواهد داد.

1193 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 17 دی 1396 06:39

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید