معاون شهردار بناب پروژه بزرگ دیوار سنگی به کناره های قوبی چای در حال انجام است

پنج شنبه, 08 فروردين 1398 15:45 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
معاون شهردار بناب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار انعکاس بناب در خصوص پر کردن بستر رودخانه قوبی چای در انتهای کوی لاله، گفت: پروژه بزرگ دیوار سنگی به کناره های قوبی چای در حال انجام است، اما به دلیل شرایط جوی هوا فعلا متوقف شده است.
 
علی اصغری تاکید کرد: پر کردن کناره های قوبی چای موقتا به دلیل جلوگیری از ورود آبهای سطحی به محله کوی لاله است، که در صورت وقوع سیلاب احتمالی بتوان جلوی سیلاب را گرفت.
 
وی افزود: تمامی مسیل های رودخانه ها هم اکنون در حال لای روبی است و تلاش می کنیم خطرات سیلاب احتمالی را تا حد ممکن کاهش دهیم.
 
معاون شهردار با بیان اینکه شهرداری از لحظه شروع بارندگی ها یک لحظه هم توقف نکرده است: گفت: مهار آبهای سطحی در بناب یک مشکل جدی است، شهرداری و شورای شهر در تلاش است با اختصاص اعتبار ویژه به این مشکل پایان دهد.
 
علی اصغری در خاتمه گفت: در راستای مهار آبهای سطحی، شهرداری و شورای شهر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال فقط برای مهار آبهای سطحی ورودی زاوشت هزینه کرده است، هم اکنون هیچ خبری از تجمع آب در ورودی زاوشت نیست.
3309 بازدید
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید