همزمان با 7 مهر روز آتش نشان و ایمنی؛ مراسم تجلیل از آتش نشانان بناب برگزار شد

دوشنبه, 07 مهر 1399 01:00 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب جواد نظام پرست در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام آتش نشانان اظهار داشت: شغل آتش نشانی جز مباحثی است که اگر در آن عشق و علاقه وجود نداشته باشد مطمئناً آرامشی را که ما اکنون در شهرستان بناب داریم را نداشتیم.

شهردار بناب ضمن اشاره به حوادث و اتفاقات مختلف و غیر قابل پیش بینی گفت: ممکن است در اطراف ما اتفاقاتی پیش بیاید که ما حتی تصور آن را نمی کردیم ولی ما به خاطر اعتمادی که آتش نشانان داریم با خیالی آسوده و بدون دغدغه مشکلات پیش آمده را به این افراد فداکار می سپاریم.

وی زحمات آتش نشانان شهرستان را غیرقابل جبران دانست و گفت: اگر ما در شهرستان بناب در آرامش کامل و بدون دغدغه زندگی عادی و روزمره خود را داریم در سایه کسانی است که در مقابل حوادث از جان و دل پا در میدان نبرد با آتش وحادثه می گذارند.

شهردار بناب در پایان ضمن تشکر و قدردانی مجدد از آتش نشانان شهرستان بناب گفت: با وجود تجهیزات بسیار کم و نبود امکانات کافی در ایستگاه ها آتش‌نشانان ما همواره در شرایط سخت مثل آتش سوزی و یا حوادث غیر مترقبه بهترین کارایی و عمل را از آن ها دیدیم که ما در هیچ شرایطی نمی توانیم پاسخگوی محبت و رشادت آنها باشیم.

2137 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید