چاپ این صفحه

شهردار بناب در جلسه بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب: رانندگان حمل و نقل در ایام کرونا به شدت متضرر شده‌اند

چهارشنبه, 26 آذر 1399 22:39 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

شهردار بناب وی با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی از زمان شروع بیماری کرونا به شدت متضرر شدن گفت: شهرداری از هر راه و روشی برای حمایت از این قشر مظلوم استفاده خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، جواد نظام پرست ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا قشر رانندگان حمل و نقل عمومی فداکارانه به صورت شبانه روزی برای مردم خدمت رسانی کردند و قطعاً زحمات آنها فراموش نخواهد شد.

 

شهردار بناب با بیان این که قشر رانندگان حمل و نقل عمومی در ایام کرونا به شدت متضرر شده‌اند گفت: هزینه ی نگهداری و تعمیر وسایل حمل و نقل به شدت زیاد شده است و با توجه به کاهش مسافر این قشر به شدت در حوزه‌های مختلف متضرر شده است.

 

وی از آمادگی شهرداری بناب برای حمایت از رشد رانندگان حمل و نقل عمومی بناب خبر داد و گفت: شهرداری بناب همیشه حامی و پشتیبان نقش حمل و نقل عمومی بوده و قطعاً از تمامی امکانات و پتانسیل ها برای حمایت از این قشر استفاده خواهد کرد.

 

????شهردار بناب در پایان در خصوص احداث پایانه های مسافربری در نقاط مختلف شهر بناب گفت: برخی از قوانین و اماکن احداث پایانه مسافربری می‌بایست در طرح جامع مشخص شود و قطعاً شهرداری توجه ویژه ای به احداث پایانه های مسافربری درون شهری خواهد داشت.
 
2124 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 27 آذر 1399 15:41