پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت روز شوراها

دوشنبه, 08 ارديبهشت 1399 22:52 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش مدیریت سایت شهرداری بناب محبوب تیزپاز نیاری در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

« وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ»

 

در دین اسلام مشورت، تعامل و همفکری به ویژه در امور اجتماعى و آنچه به سرنوشت جامعه مربوط است از اهمیّت و جایگاه والایی برخوردار بوده و آیات قرآن و روایات فراوان اهل بیت(ع) در این زمینه، بیانگر جایگاه با ارزش و مهم شورا و مشورت می باشد.

تحقق بخشیدن و به منصه ظهور رساندن مشورت در مجموعه شوراها و انتخاب معتمدین مردم برای‌ پیشبرد سریع برنامه‌ های‌ اجتماعی‌، اقتصادی‌، عمرانی‌، بهداشتی‌، فرهنگی‌، آموزشی‌ و سایر امور رفاهی‌ به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی  عینیت یافته است.

فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها فرصت مغتنمی است تا از تلاشهای پیگیر و حمایتهای مجموعه شورای اسلامی شهر بناب از مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و پیگیری مسائل عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و خدماتی از جانب منتخبین و معتمدین مردم در شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آید.

ضمن تبریک فرارسیدن 9 اردیبهشت روز شوراها، امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری گردیده است، با همدلی، تلاش و همت تلاشگران عرصه مدیریت شهری در ارائه خدمات شایسته به شهروندان گام موثری برداریم تا شاهد پیشرفت روز افزون شهر بناب بعنوان یکی از مهمترین شهرهای استان در تمام عرصه ها باشیم.

 

محبوب تیزپاز نیاری/ شهرداری بناب

1116 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 09 ارديبهشت 1399 07:34

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید