چاپ این صفحه

شهردار بناب در جلسه شورای اداری

شهردار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان؛

وضعیت سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده در بناب مطلوب نیست/ بیش از 8هزار متر مربع از اراضی مناطق حاشیه نشین بناب نیاز به آسفالت دارند


به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، جواد نظام پرست عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده در شهر بناب بسیار نامطلوب بوده و حدود 8 هزار مترمربع در این مناطق آسفالت ریزی نیاز دارد.

شهردار بناب با بیان اینکه شهرداری به تنهایی توانایی ساماندهی مناطق بازآفرینی شهر بناب را در ندارد، گفت: برای 8 هزار متر مربع در این مناطق حدود 5 هزار تن قیر نیاز است و این خارج از توان مالی شهرداری بناب می باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بناب اقدامات خوبی را در راستای حل مشکلات حاشیه نشینی انجان داده است، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مشکلات نیاز است وزارت راه و شهرسازی از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در همین راستا به شهرداری کمک کند.

شهردار بناب در پایان با اشاره به احداث فرهنگ سرا شهر بناب گفت: برای این پروژه اقداماتی انجام شده امام همچنان به اعتباراتی بیشتری برای تکمیل این پروژه مهم نیاز داریم.

1375 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در دفتر شهردار
کد خبر: 2125