پیام تبریک معاونت خدمات شهری شهرداری بناب از زحمات نیروی انتظامی

یکشنبه, 29 تیر 1399 18:17 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

كونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ

⚡️ما می دانیم طبق فرمایشات و منویات  مقام معظم رهبری اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران و برخورد همراه با رأفت و ادب با مردم سرلوحه کار نیروی انتظامی  است و قانون گرایی اولین نکته ای است که ایشان  بر آن تأکید دارند و نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرم، حضور مقتدرانه ای  درهمه ی نقاط دارد. نیروی انتظامی همواره در نظر مردم به عنوان نیرویی قوی و مقتدر و حامی مردم جلوه می نماید.

⚡️متشکریم از نیروهایی که  قدرت و اقتدار، هوشمندی و پیچیدگی، سالم و امین ، سریع و به هنگام بودن، رعایت ادب و داشتن روحیه  تفاهم با مردم را دارند.

⚡️همچنین باتوجه به دستگیری یکی از افراد مخلان نظم ، امنیت و آسایش مردم در پارکها و اماکن عمومی موجب سلب آرامش مردم بناب شده بود جا دارد، از تلاش های ارزنده وعملکرد مؤثر کلیه پرسنل محترم نیروی انتظامی بالاخص عوامل محترم کلانتری ۱۱ بناب و در راس آنها از جناب سرگرد خدایی فرمانده محترم کلانتری ۱۱ که باتدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال و با تعهد ، علاقه و پشتکار، امنیت شهرمان را فراهم نموده تقدیر وتشکر ویژه نماییم.


⚡️امیدواریم عوامل محترم نیروی انتظامی شهرمان در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الإمام خامنه ای (مدظله العالی) و برقراری نظم وامنیت جامعه ی ولایتمدار بناب موفق و موید باشند.


✍️پیغامی-معاونت خدمات شهری شهرداری بناب

1484 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید