معاونت علمی،فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب: شهروندان نصب بنر اموات را به بدعت تبدیل نکنند

شنبه, 22 آذر 1399 00:05 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب معاون علمی،فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب در مصاحبه مجازی با خبرنگاران با اشاره به اینکه بدعت و اتفاقی نودر شهر بناب خودنمایی می کند گفت:نصب بنر اموات که به نوعی فضا و زیبایی شهر را دستخوش تغییر قرار داده است در حال تبدیل شدن به یک بدعت جدید و ناخوش آیند است که اکثر شهروندان نسبت به رواج این پدیده درسطح شهر معترض هستند.

داود پورملااقدم با اعلام این موضوع که مخالفت با این بدعت به معنای مخالفت با همدردی با خانواده متوفی نیست افزود: افزایش افسردگی اجتماعی، آلودگی بصری،آسیب‌زدن به اموال عمومی، هزینه‌های گزاف و اشاعه فرهنگ غلط از نتایج ناخواسته این بدعت و رسم جدید می باشد.

معاون شهردار بناب تصریح کرد: وجود و گسترش این گونه بیلبوردها و بنرهای تسلیت در فضای عمومی شهر باعث مکدر شدن روحیه آنان شده و مشکلات روحی و روانی متعددی را برای اهالی و مسافران ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب نیز چاپ بی رویه بنر تسلیت و نصب آن در معابر عمومی را به چاپخانه های شهرستان متذکر شده است گفت:شهرداری وفق ماده ۹۲ قانون شهرداری ها با افرادی که باعث برهم زدن زیبایی شهر بانصب بنر یا هرگونه تبلیغات کاغذی بغیر از محل های تعیین شده اقدام نمایند برخورد خواهد نمود.

1788 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید