با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بناب/ کمیته پیشگیری از کرونا در شهرداری بناب برگزار شد/ شهردار بناب: آمادگی کامل شهرداری بناب برای مبارزه با ویروس کرونا/ اکثر اماکن عمومی شهر گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند

جمعه, 09 اسفند 1398 13:11 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز در این جلسه با تاکید بر اینکه شهرداری بناب از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود در راستای مبارزه با ویروس کرونا استفاده خواهد کرد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اقدامات مختلفی در راستای ضد عفونی کردن اماکن مختلف شهری انجام خواهد گرفت.

شهردار بناب گفت: در همین راستا کار ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ها، مینی بوس ها، تاکسی ها و آژانس های مسافربری از دیروز شروع شده است و تا اطلاع ثانوی اینکار توسط سازمان حمل و نقل بناب انجام خواهد شد.

وی افزود: تمامی اماکن عمومی شهر مانند توالت های عمومی، مساجد پر تردد و سایر اماکن مورد نیاز مکرراً توسط عوامل خدمات شهری شهرداری بناب گندزدایی و ضدعفونی خواهند شد.

تیزپاز نیاری از تشکیل اکیپی جهت ضدعفونی کردن خودروهای شخصی در سطح شهر بناب خبر داد و گفت: همشهریانی که تمایل دارند خودروهای شخصی آنها ضدعفونی شود می توانند به این اکیپ ها مراجعه کنند.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه طبق نظر پزشکان، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین روش جهت مقابله با ویروس کرونا می باشد، گفت: شهرداری بناب آمادگی کامل دارد که در صورت نیاز سطح وسیعی از شهر را ضد عفونی کند لذا از همشهریان تقاضا داریم از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و با شهرداری بناب همکاری کنند.

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی

1176 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 10 اسفند 1398 06:10

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید