پیام تقدیر شهردار بناب از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و گروه های جهادی تلاشگر در مبارزه با بیماری کرونا

شنبه, 16 فروردين 1399 21:34 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
 به گزارش مدیر سایت شهرداری بناب به دنبال فعالیت‌های گسترده پرسنل حوزه بهداشت و درمان بناب و همچنین گروه‌های جهادی طی هفته های اخیر در راستای مبارزه با ویروس کرونا شهردار بناب با ارسال پیامی از تمامی زحمتکشان این عرصه تقدیر و تشکر کرد.
 
 متن پیام مهندس محبوب تیزپاز نیاری شهردار بناب خطاب به جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی تلاشگر شهرستان به شرح ذیل می باشد.
 
خلق جلوه‌های ویژه خدمت در سایه سلامتی، آرامش بخشی، مهربانی و محبت، هنر خلاقان عرصه کار و عمل است که مجاهدت‌های ایثارگران و شهدا را در سنگری دیگر برای دفاع از سلامت هموطنان عزیز تداعی می‌کند.
 
بی شک پیشگامی در خط مقدم خدمت رسانی از افتخارات شما عزیزان است که میزان سنجش ناب بودن عیار هر فرد و جامعه در تنور حوادث خودنمایی می‌کند و حضور شما مجاهدان و مدافعان سلامت نمادی بر این نمود است. 
 
در این روزهای سخت و بحرانی، بی عذر و بهانه و تنها عاشقانه خدمت کردن و با خوشرویی نسبت به التیام دردها و آلام بیماران اقدام نمودن و پروانه وار در سنگر زینبی حضوری موثر و امیدبخش داشتن از ویژگی‌های بارز پزشکان و پرستاران و کادر درمانی این شهرستان می‌باشد.
 
در پایان اینجانب ضمن تشکر مجدد از تلاش ها و مجاهدت های تمامی پزشکان، پرستاران، گروه های جهادی، ارگان های نظامی و انتظامی، مجموعه های مردم نهاد و تمامی دستگاه هایی که از همان لحظات اولیه ی شروع بحران کرونا، با ارائه خدمات پزشکی در بیمارستان ها و مجموعه های درمانی، انجام اقدامات گندزدایی و ضدعفونی در کوچه ها و معابر شهر بناب و همچنین روستاهای شهرستان و اجرایی سازی طرح فاصله گذاری اجتماعی،در برقراری امر سلامت عمومی و ایجاد آرامش خاطر همگانی کمک شایان توجهی نمودند، اعلام می‌کنم که شهرداری بناب و پرسنل زحمتکش آن، به ویژه نیروهای خدماتی، هماره با تمام توان و امکانات موجود، در ریشه کن کردن این ویروس خطرناک در کنار سایر نهادهای خدمات رسان، همکاری خواهند نمود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
1240 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید