چاپ این صفحه

به مناسبت فرا رسیدن 12 بهمن؛ پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

شنبه, 11 بهمن 1399 22:02 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ روزی تاریخی در کشور ما محسوب می شود چرا که امام خمینی ره پس از ۱۵ سال تبعید مجدداً به این میهن بازگشت تا با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی اسلام ناب محمدی را در کشور احیاءنمایند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، که از آن بعنوان پیروزی حق بر باطل یاد می شود، نظام اسلامی تولدی دوباره یافت و اقتدارایران در مقابله بر ابر قدرتها افزایش یافت.

قبل از ظهور انقلاب اسلامی کشور ایران به شدت تحت سلطه کشورهای خارجی به خصوص قدرت های برتر دنیا بود و وابستگی به غرب و شرق قدرت نمایی از مردم را سلب نموده بود اما انقلاب اسلامی ایران با ظهور خود استقلال و سرافرازی و اقتدار را برای کشور ایران و بخصوص مردم به ارمغان آورد.

اینک در چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی قرار داریم و همه این موهبت ها را مدیون خون شهدایی هستیم که بدون ادعا برای حفظ این کشور جان خود را نثار کردند .

اینجانب در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن ایام باشکوه دهه فجر این روزهای عزیز را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان بناب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند مهربان عزت سربلندی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

جواد نظام پرست /شهردار بناب

818 بازدید