امروز: یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

دهه فجر امسال زیرگذر ورودی پارک فدک افتتاح می گردد.

شنبه, 13 دی 1393 01:44 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

مهندس قلیپور معاون عمرانی شهرداری در مصاحبه با پایگاه اطلاع شهرداری با بیان خبر فوق گفت، با توجه به اینکه  برای ورود به پارک فدک موقتا از زیرگذری که جهت انتقال آب های سطحی احداث گردیده بود استفاده می شد و این امرباعث بروز مشکلاتی اعم از ایجاد ترافیک سنگین و کندی تردد به دلیل یک بانده بودن و در هنگام بارش  موجب جمع شدن آبهای سطحی در زیر گذر می گردید به طوری که عبور از آن غیر ممکن می گردید. شهرداری بناب به منظور آسایش همشهریان و تسریع عبور و مرور تصمیم به احداث زیر گذری بزرگ به صورت دوبانده نمود.

در ادامه مهندس کیان پور ناظرهماهنگ کننده ومهندس اسدیان ناظر اجرای پروژه زیر گذر فدک افزودند: برای احداث این پروژه ورودی پارک (جاده ورودی از تبریز به بناب) به ابعاد 14 *14 و به عمق 6 متر حفاری گردید و با اجرای پی گسترده اقدام به نصب باکس ها به ابعاد 4.8 در 3.8 متر در دو باند رفت وبرگشت به فاصله یک متر نمود و در نهایت با اجرای سقف به صورت دال بتنی به ضخامت 25 سانتی متر و اجرای آسفالت به صورت دو لایه مسیر جاده بازگشایی گردید.

کیان پور در ادامه افزود: قبل از اجرای پی کنی یک مسیرانحرافی جهت عبور ومروروسایط نقلیه به طرف بناب با عرض 10 متر احداث گردیده است ، جهت تکمیل پروژه هم اکنون در حال اجرای عملیات جدول گذاری و ایجاد فضای سبز و تکمیل زیر سازی مسیر دسترسی به زیر گذر می باشد که کلیه عملیات فوق به صورت امانی انجام می گیرد که انشاء الله بعد از آسفالت ریزی در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پرو ژه خواهیم بود

لازم به توضیح است برای احداث این زیر گذر مبلغ 3500000000 ریال هزینه صرف شده است

1687 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 08 بهمن 1393 17:31
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید