امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

یک آسیب شناسی جدی از شهرداری بناب لازم و ضروری است؛

شنبه, 22 فروردين 1394 19:11 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

حجه الاسلام باقری بنابی نماینده بناب درمجلس درسخنان خود ضمن تبریک انتخاب شهردار جدید بناب و  یادآور شد: نیروی انسانی بزرگ‌ترین ظرفیت و نقطه قوت برای یک مجموعه است و شهردار جدید باید بررسی کنند که کجای کار مشکل دارد و این درحالی است که شنیده می‌شود هم اکنون 430 نفر در شهرداری بناب کار می‌کنند و ایشان باید چارت خود را تنظیم کنند.

وی شهردار جدید را مکلف کرد از وارد کردن نیروی جدید به مجموعه شهرداری پرهیز کرده و اگر زمانی هم از بنده و یا فرماندار نامه‌ای برای استخدام و جذب در شهرداری آوردند، به آنها هیچ توجه و اعتنایی نکنند و این جزو مطالبات جدی بنده از شهردار است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توانمندسازی و آموزش نیروهای موجود شهرداری، از شهردار خواست شایسته‌سالاری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئله پارکینگ در بناب حاد شده است

‌باقری بنابی سپس به تشریح مشکلات و معضلات موجود شهر بناب پرداخت و معضل پارکینگ را یکی از مشکلات جدی و اساسی شهرداری بناب اعلام و اظهار داشت: مسئله پارکینگ در بناب حاد شده است.

وی توجه به مشکلات حاشیه‌ شهر را از کارهای اساسی شهرداری بناب اعلام کرد و گفت: اگر می‌خواهیم دارای شهری زیبا باشیم، این زیبایی را باید از حاشیه شهر آغاز کنیم و وجود چنین محلاتی در حاشیه شهر موجب شرمندگی و سرافکندگی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بنابی آباد داشته باشیم و شکاف طبقاتی را در شهر شاهد نباشیم، باید هم و غم مسئولان رسیدگی به مشکلات حاشیه‌ شهر باشد.

باقری‌بنابی از وجود 2 هزار واحد مسکونی غیرمجاز در این شهر خبر داد و از شهردار خواست با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرمجاز به شدت برخورد کنند.

وی توجه به مسائل فرهنگی را یکی دیگر از وظایف شهرداری اعلام کرد و گفت: شهرداری باید در این عرصه نیز قدم‌های اساسی بردارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: از شورای اسلامی شهر و شهرداری حمایت کرده و حمایت نیز خواهیم کرد و بنده در طول شبانه روز برای همکاری با شهردار و شورای اسلامی شهر آماده هستم.

 

1507 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 23 فروردين 1394 10:09
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید