امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

ادامه روند اجرای طرح ممیزی املاک

جمعه, 10 مهر 1394 15:49 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

طرح ممیزی املاک با هدف جمع آوری اطلاعات املاک شهر و به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی املاک در سطح منطقه اجرا مي شود كه اين طرح بخش هاي مختلف از جمله برنامه ریزی، آبادانی، عمرانی، شهرنشینی اصولی و درآمدی ممیزی املاک شهر را در بر دارد.

عیسی اکبر پور مسئول ممیزی املاک شهرداری بنابهدف از اجراي این طرح را اجراي قانون نوسازي، توليد بانك اطلاعات و كروكي از آخرين وضعيت املاك و معابر سطح منطقه عنوان کرد و افزود: بانك اطلاعات مذكور شامل المان هاي اساسي تامين كننده اطلاعات در تمام سيستم‏ هاي مرتبط با املاك در شهرداري است كه از اين اطلاعات جهت تصميم گيري هاي كلان مديريتي و اخذ عوارض و جرائم پيش بيني شده در قانون املاك استفاده مي شود.

وی بیان کرد: قانون نوسازی و عمران شهری، شهرداری ها را مکلف کرده که هر پنج سال یک بار املاک را ممیزی کنند و اميد مي رود با اجرای این طرح در بناب گام مهم ديگري در راستاي تحقق شهرداري الکترونيکي و ارائه خدمات سريع و بهتر به شهروندان برداشته شود.

اکبر پور گزارش روند پیشرفت کاری این واحد در شهریور ماه را بیان نموده وافزودند :با تلاش گروههای ممیزی تشکیل شده ،در شهریور ماه از حوزه شهری کار برداشت وشناسای 515 ملک انجام شده است که از این تعداد ،پرونده 205 عدد واحد مسکونی و 3 عدد تجاری قابل طرح در کمیسیون ماده صد گردید.که تاکنون تعداد 10 پرونده در شهریور ماه به کمیسیون ماده صد ارجاع گردیده است.

ایشان در ادامه از اسکن وادامه مراحل ممیزی املاک شناسایی شده از اول شهریور ماه توسط یک گروه سه نفره خبر داد .

شهروندان محترم به هنگام مراجعه ماموران ممیز ی شهرداری بایدسند مالکیت یا قرارداد واگذاری، پروانه ساختمانیو اصلاحیه‌ها، پایانکار یا عدم خلافی ساختمان، کارت ملی، فیش نوسازی، قبوض آب، برق و گاز را ارائه دهند.همچنین صاحبان مغازه‌ها باید پروانه کسب و فیش مشاغل را ارائه کنند.

1310 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 دی 1395 07:46

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید