امروز: چهارشنب 19 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

پیگیری مجدانه و دقیق پرونده های ماده صد

سه شنبه, 08 دی 1394 14:08 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(1 رای)

پیگیری مجدانه و دقیق پرونده های ماده صد اصناف و اماکن مسکونی سطح شهر با حضور و نظارت مستقیم دکتر مقصود کفشنوچی _شهردار بناب،برای بررسی و اخذ مطالبات کلان شهرداری بناب،که سالیان متمادی است راکد مانده و تاکنون هیچ اقدامی در جهت اجرایی سازی احکامی که از طرف اعضای محترم کمیسیون ماده صد در خصوص جرایم مستحدثات غیر قانونی صادر گردیده،اعمال نشده است.
به گفته ی کفشنوچی شهردار بناب،این پرونده ها که مربوط به سالهای قبل می باشد و با وجود مبالغ سنگین جریمه ماده صد موجود در آنها،که مراحل صدور حکم جریمه در مورد آنها از طریق اعضای محترم کمیسیون ماده اعمال شده ولی به انحا گوناگون و به دلایل مختلف راکد مانده و یا به دست فراموشی سپرده شده اند هم اکنون با هدف به جریان اندازی و اخذ مطالبات قانونی شهرداری بناب بی هیچ اغماضی بطور کاملا دقیق و کارشناسانه و نظارت شده در حال بررسی و استخراج بوده و در اولین فرصت برابر قوانین و مقررات نسبت اخذ این بدهیات توسط شهرداری و در صورت نیاز مراجع محترم قانونی اقدام خواهد شد
خبر:مدیریت روابط عمومی شهرداری بناب

1206 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 دی 1395 08:25
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید