امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

برگزاري مراسم درختكاري و كاشت نهال به نام شهداي شهرستان بناب

دوشنبه, 16 اسفند 1395 00:01 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

با حضور سرپرست شهرداري، رياست محترم و اعضاي شوراي اسلامي شهر و تعدادي از مسئولين ادارات و نهادهاي انقلاب اسلامي روز درختكاري با غرس 22 نهال به نيت 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي گرامي داشته شد.

نادر داوودي در اين مراسم طي سخنان كوتاهي ضمن تأكيد بر لزوم توجه شهروندان به امر درخت كاري مسأله كاشت درخت را يكي از واجبات و ضروريات زندگي امروز و مورد سفارش پيامبر اكرم(ص) و اهل بيت عليهم السلام برشمرد. حاضرين در اين مراسم با حضور در مزار شهداي گمنام به مقام شامخ شهداء اداي احترام كردند. در ادامه مراسم با نيت زنده نگهداشتن ياد و نام شهداء تعداد11 نهال به نام يازده سردار شهيد شهرستان بناب كه از طرف مسئولين محترم بنياد شهيد بناب اعلام شده بود غرس كردند. همچنين تعداد 11 نهال به نام يازده نفر از متولدين سال 95 كه به صورت تصادفي از روي ليست اعلامي اداره محترم ثبت احوال انتخاب شده بودند عرس شد.

در پايان اين مراسم كه در محل پارك فدك برگزار شده بود رحيم زاده رياست شوراي شهر ضمن دعوت از شهروندان محترم براي درخت كاري به نام خود و خانواده هايشان اظهار اميدواري كرد كه كاشت و نگهداري درختان در بين خانواده ها و شهروندان محترم بنابي به فرهنگ غالب تبديل گردد و روزي را شاهد باشيم كه هر فرد بنابي درخت يا درختاني بنام خود در فضاهاي عمومي و فضاي سبز شهري داشته و از آنها نگهداري نمايند.بعد از پايان مراسم، حاضرين به صورت دسته جمعي در مجتمع فولاد صنعت بناب حاضر و در مراسم غرس 11000 اصله نهال به تعداد پرسنل نيروي انساني مجتمع شركت كردند.

 

 

 

 

 

تصاوير: قنبر الماسي

1367 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 19 تیر 1396 03:23

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید