امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

شهرداری بناب از اول سال ۱۳۹۸ از طریق استعلام بها و آگهی، تعداد ۱۶ مورد قرارداد انجام کار عقد نموده است.

سه شنبه, 31 ارديبهشت 1398 13:37 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
 
   
شهرداری بناب در جهت انجام امور عمرانی و خدماتی خویش در سال ۱۳۹۸ تا به امروز تعداد ۱۶ مورد قرارداد انجام کار عقد نموده است.
 مهندس پیغامی مسئول امور قردادها و مدیر سرمایه گذاری و امور مشارکت های شهرداری با بیان مطلب بالا افزود: ما با مد نظر قرار دادن نیازهای شهرداری که جهت پیشبرد اهداف سازمان و ارائه خدمات به شهروندان محترم از طرف هرکدام از معاونت ها و مسئولین مربوطه اعلام می شود، از طریق استعلام بها و آگهی، از اوایل سال جاری تا به امروز تعداد ۱۶ مورد قرارداد انجام کار مجموعا به مبلغ ۱۶/۶۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال عقد نموده ایم که ۴ مورد آن مربوط به امور مرتبط با حوزه معاونت خدمات شهری و ۱۲ مورد آن در خصوص انجام کارهای عمرانی شهرداری بوده است.
پیغامی در ادامه گفته های خود افزود: ما همچنین ۹ مورد قرارداد با مبلغ ۶۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که ۳ مورد آن مرتبط با امور خدمات شهری و ۹ مورد آن مربوط به پروژه های عمرانی شهرداری می باشد را جهت عقد قرارداد در دست اقدام داریم و امیدواریم با طی مراحل قانونی و عقد قرارداد لازم در جهت عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمات به شهروندان عزیز گام برداریم.
2728 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 01 خرداد 1398 16:08
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید